Tråkigt...

I dag har det regnat, regnat, regnat,... TRÅÅÅÅKIGT. Nå i alla fall så hade jag ju roligt igår :) då jag var till "stan" med mina tvåbästisar och en vän. Jag köpte en klänning för 10€ (rea) från GinaTricot, den är tun och svart och gul mönstrad, en blå bustier? för 3€ (rea) från samma ställe som klänningen ;) En bikini från H&M för ca 2€ (rea) en ?ögonfransborste? från emotion för 2,50€ mm. :) Jag är nöjd i alla fall med mitt köp, jag fick faktiskt ett par nya skor från seppälä de liknar nästan flickskridskor men de har inget tyg vid tårna, så tårna synns men de är ca 10centimeter höga men det är som inte en smal normal klack utan de har en klack under nästan hela skon :) nå om ni vet vad jag menar så skicka gärna vad det heter (hjärnsläpp). Vi åt på subway. Nami :) Ha en trevlig dag allesammans :)

Kommentarer

Populära inlägg