Nu var det slut på utgrävningar för den här gången

en bild som jag ritade på datorn en dag ;P kopiering förbjuden :)

Jaha så nu har jag inget att göra, igår var det "krombidan" och utgrävningar och i dag ska jag på kalas? i alla fall ska vi fira en vänns födelsedag, i kväll skulle vi egentligen ut och resa men det blir i mårgon i stället. I morgon så blir det släktträff och på tisdagen blir det djurpark med kusinerna ;) längtar och så ska jag hänga upp kläder som är i tvättmaskinen och kanske sätta på någon maskin till :O men jag måste sortera lit kläder före det och efter det så måste jag plocka upp några saker här. Åååh det är så synd att utgrävningarna är över för denna gång vi hade det ju så roligt bortsett från att det fanns hundra tals myggor överallt pga att vi satt mitt i en skog och grävde, men jag klarade mig. :) Hejppahej :) ska se om jag skriver mera senare :P hihi :)

Kommentarer

Populära inlägg