Länge sedan sist...

Fattar inte att jag har låtit bli att blogga på i alla fall en vecka, men jag hade inget att skriva om men nu så har jag lite att seja. Förra veckan så var jag och simma med min ena kompis en dag och efter simningen så cyklade vi till hennes, från hennes så åkte vi sedan på "jeppisdagan" där vi bara köpte varsin glass, senare så frågade vi om jag kunde sova över vid hennes och det gick, nästa dag så åkte vi en liten stund till "stan" och efter det for vi och simma, jag och 2 av mina bästisar. Senare så skulle min ena bästis komma till mig en liten stund men hon sov över i stället :), Nästa dag på kvällen? så cyklade jag med henne hem till hennes och senare så cyklade jag hem, på hem vägen då jag bara var ca 1km från mig så hoppade cykel kedjan ur så jag fick gå ledande med cykeln hem mitt bland myggor och knott (inte så trevligt). I fredags på kvällen åkte jag och mamma, pappa, min lille bror och min ena storasyster till "jeppisdagarna"  där jag fick ett par solglasögon <3  och så åt vi vid korvgörans. I lördags så var jag och mamma, pappa, min lille bror och min systerson till en familj som vi brukar träffa ganska ofta egentligen. Där hade vi riktigt trevligt och roligt. I går (söndag) så var min systers familj till oss och senare på kvällen så var vi och äta skataburger. :) nam. I dag så har jag inte riktigt gjort så mycket börjat och försöka att lista ut vad jag ska ha med på en resa men hejdå och god natt... :)

Kommentarer

Populära inlägg