Ny frisyr

 Hej!

Förra veckan var jag äntligen till frisören och det blev en French bob för min del. Har nog aldrig haft såhär kort hår förut så det är ju roligt med en sådan förändring. Bara lite ovant än så länge men jag trivs och frisyren passar min stil.

För övrigt har min vardag bestått av en massa skola. I måndags hade jag ett ordförhör i fackfinskan där vi skulle lära oss närmare 400 ord. 102 ord kom i förhöret och jag blev godkänd! En sån otrolig lättnad! Sen har jag skrivit en massa andra arbeten vars deadlines närmar sig med stormsteg. Och såklart varit i skolan. Idag tog jag för första gången på jag vet inte hur länge en tupplur efter skolan. Började redan kl.8 i morse och hade lektioner 6 timmar i streck. första på distans och andra på plats. 

Har lekt runt med styling utav plagg som redan finns i min garderob och OJ vad roligt det är! Det här med att få vara kreativ är nog något av det bästa jag vet. 

Igår var jag med flera bekanta på Herman Lindqvists föreläsning och drottning Kristina. Har saknat historiska föreläsningar som jag deltagit i sen jag var i 9årsåldern. Ni vet en sån föreläsning som man senare berättar vidare i bilen på väg hem. Oj som jag saknat dessa.

Som avslutning på mitt inlägg så får ni ett par bilder från de senaste dagarna. Enjoy!










Kommentarer

Populära inlägg