Inte riktigt som på strömsö

 Hej!

Dagen började inte riktigt på bästa sätt idag. Vaknade och fick springa till datorn för att ha min lektion på distans. Var helt slut vilket resulterade till att jag somnade om kl.7 i morse och kom för sent till lektionen. Inte alls en favorit morgonrutin. Hade lektion tills ca 1 timme sen och har nu skrivit ett extra arbete och borde senare idag få klart x-antal uppgifter i socialgerontologin. Dock är mitt huvud fullständigt mos för tillfället så det blir väl att samla energi och dricka upp mitt te som jag visst glömt bort i 1,5 timmar. Så nu har jag iste istället. 

Så den här torsdagen den 14:onde är inte riktigt på min sida om jag säger som så. Dock hade jag iaf en intressant lektion med intressanta uppgifter så det är ju positivt. Och så är jag glad över att det iaf var en distanskurs som jag försov mig till, så slapp undan att springa till skolan. Ja, och så fick jag äntligen in mina valbara studiepoäng från sommarens kurs på 5sp JIHU!

Läste igår lite inför mitt examensarbete och kom fram till att jag på ett par dagar lärde mig fler ord på finska än var en 2 åring har i sitt hela ordförråd. Enligt boken jag läser har en två-åring ett ordförråd på 300 ord. Så nu känner jag mig lite smartare iaf xD

Så det var min morgon, hur har starten på er dag varit?

Målade 2 papperspumpor för någon vecka sedan.


Kommentarer

Populära inlägg