dator problem.

nejnejnej! Årkar inte med det här... suck okej så farligt är det inte men det är som så att min dator är finska och jag får nu och då problem med nätet... Nåja hejdå <3
gammal bild som jag hittade på datorn.
btw. på studiebesöket idag så skulle vi sätta rätt namn åt korn, vete, havre och råg. lapparna var i en hög och jag särade lite på dem och läraren vid den skolan frågade om jag menade att det skulle vara de där namnen och jag bara öööh ne? och så sa han att det var rätt och så sa han åt de ca 20 andra som var i min grupp att de borde bilda ett lottolag med mig haha ;)
lackade naglar, lagade pinnser, marsipan rosor, åt frukter doppat i choklad osv. roligt :) Vill ha ett lamm <3 I bussen så uttalade läraren mitt namn fel (som vanligt) grrrrrrrr.... folk har på något sätt svårt att uttala mitt namn.Oj många av er vet inte ens mitt riktiga namn men det förblir en hemlighet ;) Men jag kan säga er att jag INTE heter Michaela! :) nåja. Vad ska jag ha på mig i morgon då? ;)
Godanatt <3

Kommentarer

Populära inlägg