Catching fire

ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!! <3 Vad bra catching fire var, men slutet oj nejnejnej vill se nästa film!!!!!!! Nåja var och klippte mitt hår idag, det ser friskare ut hehe ;) :D Inte så mycket kortare :) Efter klippningen for jag och A på bio och tittade på catching fire!!!! Nåja vi kom dit, köpte popcorn och limsa :) Och då vi visat biljetten och satt oss började vi fundera nog är vi väl i rätt rum ;) haha ja vi var det så det gick bra haha :) Nåja roligt var det och njvsdnvdgenoaedbn BÄST!!!! Nåja hemma nu och har lagat shl. läxan och jag var tvungen att improvisera pga. mitt papper är borta!!!!! Dessutom har jag modersmåls-nånting i morgon och ska berätta om något i 5 minuter!!!!!!!!O.o nåja super trött vill bara sova nu men jag vet inte om jag ska duscha nu eller senare ;) Godnatt <3
Rekommenderar verkligen den här filmen!!!! <3

Kommentarer

Populära inlägg