Glad Påsk!

Å nu var det påsk IGEN! :O Nå tiden går fort ;) I går åt jag och hela min (bokstavligt) påskmiddag. Det var gott, sedan åkte jag iväg till A:s mommo och där åt vi super god mat med några av A:s släktingar. Sedan satte jag och A på mopeden och körde iväg till en påsk brasa. Jag såg iaf. 3 stycken påskbrasor igår. Hon var där en stund men sedan for hon och en liten stund efter det kom en annan dit. :) I dag sökte vi efter påskägg och sedan var jag till kyrkan ;) Jag har städat nu på eftermiddagen eftersom vi får gäster hit :) Ha en riktigt glad påsk allesammans :)
                                          ett foto av vatten som jag tog på tillvalsfoto. Finns nog
                                          bättre men jag orkar inte söka längre ;)
                                          Kopiering av fotot förbjudet!
                                          En låt bara ;)


                                         

Kommentarer

Populära inlägg