Mitt sportlov

Tjena har haft ett super bra sportlov! Jag var först från fredag till onsdag på rippiläger och det var det roligaste lägret jag varit på tror jag :D Det var så super kul allt och super fnt väder de sista dagarna. Torsdag till fredag åkte jag iväg till syrran med A och shoppade hela fredagen. Åkte hem, for på Us med N och A. N kom och sov över hos mig. Lördagen m-klubb, stan... och då jag kom hem somnade jag. jag vaknade senare av att jg mådde dåligt. men somnade sedan efter några timmar, vaknade tidigt och mådde ännu dåligt (jag mår antagligen dåligt pga. jag knappt har sovit på hela veckan) så jag slapp inte till syrran idag och fira W :( Så jag låg på soffan hela halva dagen och tittade på tv mm. ;) slö dag eller nåt. Hittade btw. en svart, tunn, lång bakom och kortare fram, stor, skjorta från ginatricot ca 20€, 2 toppar en rosa 3€ och en mörkblå 5€ allt från gina och ÄNTLIGEN! köpte jag min Taylor Swift parfym <3 för 39€ love it <3 Hoppas alla ni läsare också har haft ett super bra sportlov och hållits friska. :)

Kommentarer

Populära inlägg