Snart e de jul igen :D

uops. Jahaps nu var det en tid sedan igen... nå teatern har visats klart sedan en tid tillbaka. Min mormor och morfar  har varit här osv. Men för en vecka sedan så var jag till Helsingfors <3 med ca 50 andra elever från min skola. Vi hade riktigt roligt fastän jag varit till Helsingfors många många gånger. Vi shoppade på vägen ner till Helsingfors vid ideapark. Jag köpte en svart stickad tröja, en topp att ha på en annan topp och en halsduk som ser ut som storbritanniens flagga <3 vi var där tisdag till onsdag förra veckan, vi vandrade runt i Helsingfors, såg massor med byggnader och var på baletten snödrottningen som var väldigt bra :D I torsdags så var det Finland självständighetsdag, då var jag på en julfest mm. och såg på presidentbalen... Och var ledig från skolan. På fredagen, ja vad gjorde jag då??? Just det jag var på Us. I lördags fyllde min lillebror år, jag var på julhuset och så fick vi gäster på kvällen. I söndags hade vi släktkalas och i går fyllde min äldsta stora syster år. och så var jag och dansade och efter det till min ena bästis. Och jag spelar gitarr och sjunger hela tiden... men det är roligt.
Vill att det ska bli jul NU!
Förresten så har jag set den nyaste Twilight den var super bra :D

bild från google.                             samma med denna.

Kommentarer

Populära inlägg