Dan före dan före dopparedan.

I går på kvällen åkte ja till min ena bästis, vi var 8 stycken i ett och samma hus. Vi hade riktigt roligt. Jag och 3 andra sov över hos henne. På morgonen så vaknade vi av att hennes lilla syster kom in och väckte oss, hon spelade bl.a. trummor mm. för att väcka oss och hon lyckades nog... Då jag hade åkt hem från hennes så städade vi upp här hemma och efter några timmar så kom min äldsta syster med familj. Efter att vi ätit så åkte mina två systrar och min äldsta systers man till ett ställe för att fira min äldsta syster i efterskott. De lämnade så klart småttingarna här sååå jag har bl.a. varit barnvakt nu ikväll. Just nu är en av mina bästisar här :D Vi ser på Grinchen-julen är stulen. Och äter pop-corn   Julfeelis på topp ;)
 Och julen närmar sig med stormsteg

bilder från google.
                                          Jätte bra sång. 

Kommentarer

Populära inlägg