Gott nytt år!

Jahapps snart börjar ett nytt år igen. Nå i alla fall i torsdags var jag först till stan på mellandags rea men jag tittade inte på kläder konstigt men nåja, jag hittade hörlurar en skarvsladd och en 1D CD. I fredags på kvällen var jag på Us. I lördags på kvällen var jag till min ena vän med många andra vänner :D vi åt bla tortila och marängtårta mums. Vi hade väldigt roligt där. I går var jag och många släktingar till min farmor och farfar. Och idag så har jag varit till byn ett varv och handlat de sista sakerna till i kväll då vi ska fira nyår och min ena bästis kommer hit. Vi ska bla. äta tortila och ha super roligt hoppas jag :D Hejdå allihopan och jag önskar er allesammans ett GOTT NYTT ÅR!!!
                                          Kopiering av bilden förbjudet!!!

Kommentarer

Populära inlägg