Godmorgon världen

en ny dag med nya möjligheter eller vad de brukar säga.
Jag måste uttrycka mig här med att jag ÄLSKAR hösten! Alla fina färger och att man äntligen kan ha höstiga kläder. Blev så löjligt lycklig en dag vid en affär här i Vasa då en expedit sa att det strålar höst runtomkring mig. Höstklädseln  är min favorit, lager på lager men endå inte vintertjocka kläder. Klänningar, kjolar, byxor med höstig känsla, stickade tröjor, halsduk och basker och tillockmed strumpbyxor uppskattas!!! Visst det är kallt och jag fryser hela tiden men sålänge det inte är slask eller regn (utan paraply) så är jag nöjd!
Vaknade fär kanske en timme sedan vilket inte skulle ha hänt för 1 vecka sedan (dock inte frivilligt men oh Well) har en hel del möten på agendan idag och jag har ingen aning vad vi kommer fram till alls men det gör ju inte precis något gott i att oroa sig på förhande eller? Försöker att minnas och hänga med i svängarna men det är inte alltid så lätt.
Igår på kvällssidan så gick jag runt med en vän där ute och diskuterade livet. Härrlit med såna vänner och sån tid. Dessutom så fick jag lite mer information gällande min nästa resa🙌🏻 Så om ni har några tips på vad man måste göra i London så är ni mer än välkomna till att höra av er! Vill gärna se en hel del av London men också shopping. Primark, forever21 och Victoriassecret är affärer som jag väldigt gärna besöker iaf mest eftersom att jag gillar dessa ställen och att de inte finns i sin helhet i norden.
Är förövrigt en väldigt trött person just nu som försöker ta en dag i taget.
Hur som helst så hoppas jag att ni alla får en bra dag och vågar njuta av stunden. I mean om man inte har annat att vara tacksam för så kan man  vara tacksam för t.ex. rent vatten, luften vi andas eller att du alltid är älskad hur du än känner dig, glad eller ledsen så är du alltid älskad.
Dessutom vill jag här skriva ett STORT GRATTIS till min ena syster! Hoppas du får en underbar dag❤️

Kommentarer

Populära inlägg