På rymmen och 1maj

Hej!
Igår kväll säkrade jag iväg på ungdomssamling, det var på rummen denna gång.
Jag var med en bil som var "hare" dvs. Blev jagade i hela krombi. Vi hade det jätte roligt och jag var via ett dike med min fot, Lagom mysigt men vi vann ✌🏻️
Sen blev det en hel del skratt och ångrar mig inte en sekund för att jag åkte dit. Blev dock en väldigt sen kväll.😅
I morse vaknade jag och kl. 12 hade vi grillat till lunch. Hade en hel del folk hos oss vilket var roligt.
Sen körde jag och fammo till sjukhuset för att hälsa på faffa som är där, han fick glass. Det var så roligt att träffa honom för han är bättre än före olyckan vilket jag är så glad för💕 
Sen blev det lite shoppi G för fammos del och jag fick vara smakråd✌🏻️
Hemma så var jag med ungarna och så tittade jag på friends tills jag skulle vidare till Jeppis. Väl här köpte vi lösglass (första i år) så gott🙌🏻

Kommentarer

Populära inlägg