Klassmiddag

Hej!
Dagarna består fortfarande av praktik men bara tre dagar kvar nu🙌🏻
I går kväll blev det att fira min vän som fick sin examen, riktigt bra. Sen stack jag och mandi på ungdomssamling vilket också var bra.
Idag har jag varit vid Lindex, flera mer negativa saker har skett under dagen med olika människor, dock har jag övat upp min kundbetjäning på finska och det går över förväntan!
Efter lian så gick jag och Sandra på cafe för att fixa kort åt klasskompisar, det blev klassens ... Kort, som uppskattades💕
Efter det blev det pavis med klassen och våra lärare. En underbar kväll med svindyr mat som smakade utsökt, så de går väl för sig😅
Älskar VÄRKLIGEN min klass, de är så fina människor❤️
Här hemma har jag plockat lite här och där men nu tar  mina fötter kål på mej...



Kommentarer

Populära inlägg