Ny titel

Hej!
Igår kväll så fick jag äntligen den efterlängtade titeln faster till en liten underbar flicka❤️ idag på eftermiddagen fick jag träffa henne och hennes underbara föräldrar💕 hon är inte ens ett dygn gamal. Mitt hjärta smälte redan igår kväll när jag fick beskedet❤️
Annars så har jag gjort en hel del skolarbete både igår och idag. Sytt en hel del på lärdomsprovet (snart klar) fått IKT kursen klart, skrivit en del av materiallära osv. Känner mig lite stolt om jag får säga det själv. 
 Har försökt att ta det lugnt, vara på kör, violin och sådant denna veckan. 
Igår var jag till första hjälpen, min rygg har nämligen krånglat i ca 2,5 veckor och de senaste dagarna har det strålat ner i benen så att jag varken får sova på natten eller stiga upp på morgonen. Det visade sig vara ichasnerven som krånglar. Varför får jag dessa problem? Jag ör faktiskt bara 19 år... Well det ör väl min lott och det blir väl bättre med den saken.

Kommentarer

Populära inlägg