Dagar

Dagarna flyr förbi medan jag lämnar i samma, gamla grop. Under sportlovet så stack jag tillsammans med Nathalie till huvudstaden. Där shoppade vi och träffade en del släktingar. (Alltid lika givande💕) vi var också på en Handarbetsmässa där vi träffade designern jukka rintala (like oh my!)
Annars har jag hunnit med praktik, där gav de mig ett läppstift pga att kvinnodagen låg bakom hörnet. 
Har lunchat och simmar med Irene, varit i skolan osv.
Idag i skolan lottade de ut en massa brudklänningar till oss på beklädnads! Jag vann 2 stycken! Sedan hände det något som är lite av en dröm för mig, men mer om det en annan gång.

Är förövrigt förkyld och min heshet tar just nu över. Pratade med J idag och låt som ett kråkbo 😅 
Well nu ska jag försöka få sömnen, vill vara pigg i morgon bitti då ett kind of viktigt samtal kommer.😊 
Gonatt💕

Kommentarer

Populära inlägg