När orken tar slut

Hej, känns påriktigt som att min ork har tagit semester och åkt iväg till Hawaii. Kanske jag ska åka efter, eller?
Well dagarna går och jag hänger inte alls med. Dagarna består av skola, jobb (frivilligt hemifrån), planera resa och kläder osv.
Skolarbete känns som att det ligger lite efter just nu. Men de e i alla fall höst och nu är det okej att ha tjocka mysiga tröjor och sånt😍 
Förövrigt så har jag varit på scout, vi hade invigning av ett grillhustak som en patrull har byggt. Bra jobbat! Vi hade det dessutom riktigt bra fastän det kändes som att jag skulle ha kunnat tälta i mina regnkläder (jag menar faktiskt tälta!)
Sen kom jag till internatet och beställde en tågbiljett 😱 well får se hur natten blir, jag är i alla fall riktigt trött.
Godnatt❤️

Kommentarer

Populära inlägg