Hej igen folket

Hej!
Nu har jag haft en ganska lång paus här på bloggen. men jag har helt enkelt inte orkat eller haft inspiration att blogga.
efter det senaste inlägget så åkte jag med mina föräldrar och lille bror till Dragsfjärd i södra Finland. En rolig och minnesvärd resa.
Efter några dagar så blev det att flytta till internatet för det sista året.
Skolan drog igång snabbt och nu är vi mitt i yrkesprovet, märker att det är sista året men med min branch och klass går allt.

Annars så har jag Inflamerad akillessena så jag får egentligen knappt gå heller, vilket jag inte visste om för 2 veckor sedan då jag först spelade paintball i skogen och några dagar senare var ute och springa. Nu får jag cykla (inte gå så mycket), gå med kryckor (vilket jag inte är så taggad på) och ta det lugnt tills det går över... Hoppas det går över kvickt så jag hinner ut och springa före det blir blixthalt.
Dagarna är röriga och flyger förbi, så jag vet inte riktigt hur jag ska ta vara på tiden. Well det här var en liten uppdatering i alla fall så får se vad jag skriver om nästa gång. (vilket är inom en snar framtid!)

Såhär ser det ut vissa dagar i alla fall. (titta in klädsömmarnasblogg som finns i sidspalten på bloggen.

Kommentarer

Populära inlägg