Kvällsdopp och sömn

Hej!
Igår åkte vi hem från villan, där vi hunnit vara ute och seglat lite och så vidare. Hemma var alla syskonen och vi firade vår kära mor. Sen hoppade jag in och ut ur duschen och rusade till andra hälftens bil och åkte iväg mot en vän med en massa andra vänner. Sen åkte vi ut till en grusgräv mitt ute i ingenstans. Det var mellan 4-8m djupt 😅 well jag och Lotta vågade oss i (första doppet för mi g i år) det var riktigt skönt och roligt.
Sen åkte vi vidare till lottas och åt en massa och tittade på film (det börjar bli en vanesak 😂) var kan man hitta lejonkungen 3 på svenska, gratis på nätet?  Well vi hade riktigt roligt och ca 2 bar det av hemåt.
Vaknade typ halv 10 i morse och åkte till stan för att handla, via arbetet och väl hemma somnade jag (jag sov 3h på dagen) men nu är jag vaken och ska aktivera mig, sådär lagom sent på kvällskvisten (hehe)

Kommentarer

Populära inlägg