Hejsan!

Har varit sådär allmänt slö de senaste dagarna. I lördags blev det studentfester, Jonatans villa (lekte fotograf och hängde i segelbåts linor här och där) och sedan åkte vi till en vän med ett gäng. Jag sov 2 nätter hos min andra hälft i helgen. 
På söndag blev det firas mm. Sen cyklade jag ca 8km. I motvind (suck) det var som att trampa på stället... Men Nathalie kom hit i alla fall.
Måndag: powerpark med byborna. Riktigt roligt minsann! Sen for jag och N ut och cykla ca 23.00 8km blev det.
Tisdag: fysioterapi (ingen scolios alls nu) woopwoop! Sen loppis i Jeppis med Nathalie. 1 skjorta, tröja och kjol/klänning hittade jag 7€ för allt.
---> scout avslutning. Jag och Anja fick varsit diplom ( + grej Att ha på halsduken + pinns till skjortan) för att vi är duktiga ledare! Det är inte många som får det så wow! Grilla och scout bingotävling. Sen cyklade jag hem ca 2-3km.
Gissa vem som har träningsvärk! 
Scout👍🏻

Kommentarer

Populära inlägg