Atchi!!

Jo, jag är förkyld och har dessutom knappt någon röst alls hehe ;) men det är betydligt bättre än igår och dagarna före det, men förkylningen är värre.... Nå, igår så var jag på m-klubben, sén kom N hit :D vi firade mig sådär några månader för sent, men det börjar bli tradition :D fick en helt underbar tröja och en härlig mössa :D vi chillade och åt VÄRLDENS GODASTE FRUKTSALLAD <3 Sen blev det internatet som gällde.
Idag var det skola igen, ganska skönt efter 5 veckor Lia + sportlov. Vi jade en massa kex-ämnen dvs. Matte och hälsa. För er som inte vet så hoppade jag av kombistudierna i slutet av januari, så det blir nytt för mig det här.

Jaaaag vet att jag ser ut som ett näbbdjur haha, eller så inte ;) 
Vi provade några olika outfits och N har på sig en av kombinationerna av mina kläder :D
Snöööööö... Tro mig, jag älskar snön men inte i slutet av mars då man fått vår feelis och så kommer det SNÖ! 



Kommentarer

Populära inlägg