Uk och allt mellan himmel och jord.

Jo, jag har lektion meeeen inget att göra och ingen lärare osv. Så Why not ;) nåja jag har gjort mycket under de senaste veckorna. Torsdag till söndag förra veckan var jag på uk (ungdomenkyrkodagar) fick en MASSA nya, härliga, underbara vänner <3 saknar er <3 gjorde en hel del spontana grejer haha ;) satt 2 dagar 9,30 h i bussen! Men som tur med härligt sällskap :) har haft prov, börjat med yrkesprovet (sy en barnskjorta) chillat, var igår till läkaren och MERA MEDICIN! :/ men nåja det ska nog bli bra. Har haft det lättare och svårare osv. Min rygg värker konstant (igen) osv. Men nåja det finns ju en massa positiva saker också och det är väl det man ska fokusera på :) sooooom att jag slipper hem idag ;) ska på Us, har världens underbaraste vänner <3  osv. Ja men jag är trött och vimsig ;) hejdå alla läsare!
Ignorera mitt ansikte (trött) från uk :) här satt vi i plenum och JA, JAG pratade för folket! Nåja tack för uk :)
Låg btw på golvet i bussen med 2 vänner på vägen hem haha :')



Kommentarer

Populära inlägg