Känslan

Har ni någon gång varit med om att ha hittat din egen stil? Och dessutom ha en garderob som passar din stil? Kunna hitta olika kombinationer för att få det till din stil? Osv. Jag har i alla fall börjat hitta en massa olika kombinationer i mina klädhögar och igår då jag hängde upp kläderna kom jag fram till att ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT MIN STIL! Iaf för nu;) älskar verkligen flera olika stilar men specielt den lite country inspirerade stilen med en massa blandningar <3 osv.
Köpte klänningen från Cubus i lördags för 22,95€ och älskar den<3 jeansjackan är en gammal och liten jacka som jag fastnade för där hemma då jag grävde bland jackor ;) leggingsen är från Gina tricot och några månader gamla men går till allt. Skorna andvänder jag för det mesta. ;) dålig bild men vem bryr sig?

Kommentarer

Populära inlägg