Halloj!

Den senaste tiden har gått snabbt. I fredags for jag hem med buss eller rättare sagt till stan med buss och mina väskor. I stan hittade jag en av mina goda vänner, förde väskorna till bilen och sen så åt vi vid subway ;) , köpte en födelsedags present till en av mina vänner som fyllde år i fredags så grattis till henne härifrån också :) Senare på kvällen kom det gäster hit från "Hesa" och sen us. Igår blev det någå säsongsavslutningsgrej :) och sen chill och på kvällen for jag på kalas och OJ vad roligt det var att få träffa min vänner :D Det var riktigt roligt! Idag har jag hjälpt pappa och sen for vi och föra gästerna till tåget :) Det var otroligt roligt att få träffa dem, det var nämligen väldigt länge sedan, men vi syns snart igen :) Nåja, ska väl snart packa osv. Jag ska ju till internatet i kväll så. Men hejdå <3
Lazy sunday

Kommentarer

Populära inlägg