Tjena!

Nåja, igår träffade jag ett gäng underbara människor :) tänker inte säga mer om den saken. Har ont i hela kroppen ännu... Men är glad över att ha folk som finns här för mig, hjälper mig osv. Vänner som jag kommit närmare på senaste tiden. Var till J igår en stund. Nåja arbete blev det idag osv. Tycker inte att jag fick gjort så mycket men en hel del. For till stan där jag träffade 2 vänner :) så JA uttrycket stämmer! "Då man ser som värst ut så träffar man alltid personer som man känner" men jag blev ändå glad över att träffa dem fastän jag kom direkt från arbetet. Köpte ett ca 35€ korshalsband❤️ Älskar det!!! Det är helt basic och jag är glad över att ha köpt det❤️ <3
Läser nu på teater och jag har inte övat alls på egenhänd och kan den INTE och i morgon är det genrep... Suck, hur ska det här gå??? Hjälp!

Kommentarer

Populära inlägg