PIEKSÄMÄKI!

E hemma från ett UNDERBART LÄGER!!!!! Saknar ALLA underbara människor och snart gråter jag igen.... Har fått så mycket ut av det här lägret och har fått så många nya underbara vänner och kommit närmare många 3 Under har skett på lägret, smärta, lärdom, jag sjöng på scenen, packning, lovsång,bibelstudium, maaaat, freedom, Har inte haft det så här kul på länge och äntligen kände jag en stor frihet <3 Det fanns så många att dela sina tankar med och att lära sig av. Jag har fått mycket lärdom och har fått veta mera om mig själv. Har köpt 4 böcker och 3 toppar osv. Det har varit ca 30 grader C varmt och jag har simmat, gråtit, ätit, sjungit, varit lyckligare än vad jag har varit på länge. Ni är så viktiga som var där och fanns där, ni är en stor del av mitt liv och tack <3 Saknar er så sjukt mycket och vill snabbt träffa er idag, men nästa år så ses vi <3 Hör av er och jag ska nog sätta in bilder nån gång. Är så trött och har smärtor i kroppen men det går <3 TUSEN TACK ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR <3
Älskar denna lovsång <3

Kommentarer

Populära inlägg