Tjena, hoppas ni orkar läsa allt

Har äntligen orkat upp från soffan hehe ;) Chillar på nätet just nu osv :)



Har blivit väldigt country inspirerad den senaste tiden :)
cute.°°°°Girl in the country
Summer.country wear
classyBest friends<3
country girlCountry-Side
Untitled | via TumblrUntitled | via Tumblr
who run the world girls ☻♥






Everytime, everywhere. Forever.My Photography
jewelry / so fun!
Okej det där är 100% jag! :)



Ja jag är annorlunda, jag gillar ofta countrylåtar, har kanske en märklig stil, men jag är jag och kommer inte att ändra på mig. 
Jag är en blandad tjej. Jag älskar att sy, sjunga osv. Jag är märklig, vem bryr sig? Om det finns någon där ute som tycker att jag är helt vrickad, tyck det då, men jag går ingen stans och det är INTE mitt problem om någon inte gillar mig.
Ni som känner mig, har träffat mig eller kommit socialt i kontakt med mig vet att jag är en otroligt pratsam person (antagligen den mest pratsamma person som ni känner) 
Jag funderar ganska mycket på i princip allt. Jag har de bästa vännerna som finns och skulle ALDRIG vela mista dem. <3 
Om det finns folk där ute som skäms över sig själv, släpp den tanken! Du är originell och det finns INGEN som är precis som du! DU är så viktig och världen skulle inte vara den samma om DU inte fanns. 
Om människor "hackar" ner dig så betyder det att du står över dem, du är så stark inom dig, det är bara att  finna den starkheten. 
Alla är precis lika mycket värd! Och minns Du är ALDRIG ensam! 
Jag trodde för en tid sen att jag var den ända som tycker om tex. country musik i min närhet men NEJ, det finns många som jag känner som har samma åsikt om den saken, många tvivlar på sig själv, men NEJ gör inte det. Om det finns någon som kan klara något så är det DU!  

Vad är det för skillnad om du är rund, smal eller mitt emellan? Vad spelar det för roll? Så länge som du är du så spelar det ingen roll vad andra tycker om dig, så håll dig vid dig själv och tappa inte bort dej på vägen genom livet, det är då det kan bli farligt.

Du är värdefull <3
**(:

Kommentarer

Populära inlägg