god lillajul

Har lillajulen till ära varit på julhuset med min kära mor. Ett så fint evenemang där man träffar vänner och bekanta, äter risgrynsgröt och tittar på en massa fina hantverk som människor säljer. Jag värderar hantverk väldigt högt och vill lära mig så mycket som möjligt om olika tekniker. 
Väl hemma så blev det kaffe hos fammo, så fina diskussioner kring kaffebordet. Så värdefullt att få lyssna på alla konversationer. Igår kväll när vi åkte till faffa och julpyntade så satt vi i bilen och diskuterade vilken julklapp som var och en minns bäst. så fint! en av mina egna favoriter som jag fått är nog min gitarr, sen så fick jag ifjol bl.a  en lite snöglob med en uggla i som jag tycker väldigt mycket om. 
Har du någon julklapp som du minns speciellt bra?

Kommentarer

Populära inlägg