morrrjens ;)

I söndags var jag bl.a. till J och i måndags var jag till A och idag var en annan A hit. Saknar J och A <3 Har gjort lite ditt och datt i dag. :) Men jag har inte så mycket att säga just nu i alla fall :)
Att sakna en person är inte lätt men att sakna flera är miljontals gånger svårare. Det är så jobbigt att inte ha möjlighet att träffa personer som betyder så sjukt mycket för en <3 Just nu så är 2 av mina närmaste och älskade personer borta och fastän det inte är för evigt så är det svårt, jag saknar dem så mycket <3 Det är som om då en blomma längtar efter vatten då torka råder. Nå efter torka kommer regn. Så nu är det bara att vänt tills man får träffa dem igen. Saknar er <3 Så gonatt alla läsare <3 :)
google bilder.





Kommentarer

  1. Saaknar dig å <3 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 Vejt int hu ja ska sta ut <3 Kom hem!!!<3 min gjis <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg