jahaps

Jag var bara skriv sugen. Jag började bara tänka att egentligen är ju livet som vädret okej jag vet vädret är ju inblandat men jag menade så att i bland är livet soligt och glatt, ibland regnar tårarna ner och ibland har man tråkigt som då det är molnigt och ibland är det som om åskan dånar i en. Ja det är ett sätt att se på saken, det är roligare att stiga upp på en solig morgon än på en regnig morgon. Jag började också tänka som så att allt har en bra sida i sig okej inte precis allt men nästan. Om man är glad jämt vet man ju snart inte om man är glad eller inte, man blir helt enkelt för van. Tårarna ska ju inte rinna hela tiden och de tar ju slut till sist. Åskan ska ju inte dåna i en varje dag av ilska men det kan vara bra att få ur sig det man är arg på för att börja tänka på annat. Nu kanske ni tycker att jag är helt fullständigt knäpp eller så håller ni med, det är upp till dig. Men tänk på att bakom molnen finns en regnbåge och livet blir ljusare. Hejdå <3


Kommentarer

Populära inlägg