Morgon trött

I går var jag till A körande med scoter, vi for därifrån till stan. Det var en riktigt rolig dag med mina kära vänner i stan. Tack för en underbar shopping <3 Jag köpte en ljusblå/grön tunntröja för 5€ från GinaTricot, en stor topp med storbritanniens flagga i svart/vitt för 4.95 och en ljusblå "topp" som är lite "påso" men ganska kort för 2.95 från H&M var de 2 topparna. Jag köpte nyaste Frida-tidningen och glass Yami <3 Sedan for jag A och E till Us körande, där lyssnade vi på någon och sedan lämnade vi där en stund men åkte nog hem efter en stund för man var så trött och det är inte så bra att somna mitt på vägen... Var hemma ca 1? på natten och somnade 2-3 tiden och så väcktes jag 8! Ingen bra kombination för en morgontrött person som ska vara igång hela dagen igen... Nå hoppas jag inte somnar. Hejdå, du är värdefull <3
Den här toppen från H&M köpte jag. för 4.95€
Och den för 2.95€ från H&M.

Kommentarer

Populära inlägg