En kortis

 En kortis som blev längre än väntat.Tjena! i går så var jag med A och simma och sola. Vi doppade huvudet den här gången. Det var super kul. Då jag ätit så skulle jag snart fara på Us. men blev tvungen att komma med till byn och köra hem syrrans scoter. Ca. 2 minuter före jag skulle åka så kom jag hem. Jag sprang in och tog de sakerna som jag inte packat ner och åkte iväg. Det var roligt på Us, men jag fick direkt en fästing som kröp på min vrist, men fick bort den. Vi var i bastun och så simmade vi i sjön. Sedan tittade vi på Eurovision. Vi flög alla upp ur sofforna och ropade av glädje direkt då Finland fick poäng. Det krånglade tyvärr just precis då Finlands bidrag kom. Men det gick säkert bra. Grattis Danmark till segern av Eurovision i år, jag tyckte att låten var otroligt bra. Idag så vaknade jag, satte mig på scotern och körde iväg mot byn på öppethus. Efter det så var det M-klubben och efter m-klubben var N och A här. Men N for ganska snabbt och A var längre här. T och W for hem idag på kvällen också. Jag skulle nog kunna behålla de små gullungarna här några dagar till <3  Men nåja hejdå. <3
                                          Några Eurovision bidrag.




Kommentarer

Populära inlägg