:D

JIPPIIIIIIIIIIII!!!! Äntligen så har jag sommarlov <3 Jag har ca. 10 veckor på mig att vara skolfri :D Idag så har vi bara haft vårfest i skolan och fått ut våra betyg <3 I går kväll så kom min mormor och morfara hit och min syster med familj var hit en liten stund och Theodor som fyllde 2 år i går fick blåsa ut 2 stycken ljus. :D Senare idag någon gång så ska vi på studentfester. Och i morgon har min storebror sin "dimision" (kaffe alltså) så då ska vi "fira" honnom. Jag har mycket att se framemot i sommar men just nu så regnar det (tråkigt början på sommarlovet pga. regnet) Nu så sk jag sluta blogga för denna dagen? Om jag förstås inte kommer in nångong idag (senare alltså) hejdå

Kommentarer

  1. Snälla kan du lägga in några bilder på dig för jag vill så gärna se hur du ser ut! Gumman! <3 älskar dig!! <3 <3

    SvaraRadera
  2. Jag ska försöka göra det så snabbt som jag hinner men nu har jag varken riktigt bra bilder på mig eller tid men då jag kan/klarar av att sätta in bilder på datorn så ska jag göra det :) (försöka)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg