...

Just nu har jag slut på rubriker så jag skriver bara dit något ;) Idag så var jag till "stan" där jag och mamma tog passfotobilder :) Senare så gick jag omkring ensam och sökte efter shorts men hittade bara dyra shorts som jag inte hade råd med så jag köpte ett par billiga jeans för 10 € som jag ska klippa av :) så då får jag shorts och av det som lämnar kvar ska jag försöka sy något ;) undrar vad det kan bli? :P nä jag tror att jag ska laga en jeans väst av resten. I "stan" så började någon från en tidning att interjuva mig men jag viste inte vad det var så det var ingen stor nytta men det var iaf bra att en av dem till och med talade SVENSKA! men de han bara börja så jag kommer inte med i någon tidning... :) Ikväll någon gång så ska min syster och hennes familj komma hit :) byebye!!! ^-^

Kommentarer

Populära inlägg