sjuk :(

Förlåt att jag inte skrivit något inlägg på ganska så länge men i söndags på kvällen så hade jag stegring och var hängig och så fick jag feber på samma dag tror jag jag mins inte riktigt men i alla fall så på natten så kunde jag inte sova alls då jag gick ner till nedrevåningen jag kände mig som om jag skulle svimma men gjorde som tur inte det och mina ben kändes som om jag hade stigit i sement hinkar och det skulle ha stelnat de var så tunga, men jag kunde till slut gå upp igen. Då jag kom upp så kunde jag fortfarande inte sova så jag beslöt mig att gå ner och sova, då var klockan ungefär halv 6 tror jag på mårgonen alltså. nå jag stannade hemma hela måndagen så ingen skola. Jag kunde knapt äta och vilade bara då hade jag ca 38, nånting och som högst 39,2 och jag var hängig. På tisdagen så var jag typ "frisk" men stannade hemma och "sov" hela dagen. På onsadag så var jag ännu hemma för att jag hade ju bara sovit hela tisdagen typ. Men på torsdagen så skulle jag till skolan. då bussen snart skulle komma så satte jag på mig skorna men till ingen nytta för jag mådde dåligt så jag fick stanna hemma och på kvällen joppjopp jag spydde "treeevligt" alltså nå jag mådde dåligt och på fredagen så mådde jag lite bättre men åkte inte till skolan ännu och på lördagen (alltså idag) så mådde jag bra och fick komma med till stan där jag fick hängsle knappar till min byxdress som jag har sytt (måste snart sätta fast dem men inte nu) , efter det så kom min syster och hennes familj hit så jag fotade och alla här typ pratade och hade trevligt och mamma sydde nya "vantar" på Theodors mjukisdjurs katt. Nästan 2 årige Theodor så ville se på kossorna ganska så mycke men fick se dom en gång och så var det bra men ca 2 månader gamla Wilma sov ganska mycket :D Dom e så sööööta :D nå det här blev mitt längsta inlägg hit tills :D. Nå ha en bra Lördags kväll allihopa :D

Kommentarer

Populära inlägg