Morjens ;)

I dag så har jag varit till skolan och efter det med några av mina vänner och två bästisar till en vän. Vi gick och äta vid en typ grill nära hennes. Det var jätte god mat där men problemet var att man blev såååå mätt... Efter det så gich vi till afären och sedan hem till hennes igen efter det så gick vi till hennes igen. Senare så gick vi till dans (jag har många olika hobbyer ;) och efter det så var jag till en butik och köpte Kiiseli eller kräm som det är på svenska. Nå efte set så gick jag till violin och satt där och väntade, läste, lyssnade på musik,messade mm. och efter det så spelade jag violin som jag har spelat ända sen jag var liten och så började jag ta lektioner då jag typ gick i 1:an. och nu går jag ju i 7:an så det är ett tag sedan ;) nå nu så ska jag gå bort härifrån så hejdå och ha en trevlig torsdagkväll. Jag skälv måste göra min läxor som inete är det roligaste eksakt som jag vet om ni vet vad jag menar(om jag ens har några?) nå nu måste jag gå byebye... :D

Kommentarer

Populära inlägg