Året hittills

hej!
Länge sedan sist. Måste erkänna att jag inte haft en droppe årk att blogga detta år, men det blir kanske en ändring på det nu.
I januari var jag en sväng till Helsingfors med mamma, sedan var det också ungdomenskyrkodagar i Karis. Sedan var jag på disiple18 i Helsingfors första helgen i februari. Jag var också på ett rippiläger som hjälppis som var så otroligt bra!
I början av mars var jag också i Karis men denna gång på Kaul (kyrkliga akademin för unga ledare)  vilket var väldigt givande. Det pågår hela året så det ser jag fram emot. Jag bokade också en resa till London i höst med kaul vilket jag också ser fram emot. Hann också träffa min moster i Helsingfors då jag väntade på tåget.
Har haft ganska fullt upp och umgåtts med några vänner så ofta jag kan och orkar. Var t.o.m på gym och till simhallen med Irene förra veckan. Dessutom har det nästan blivit tradition att gå till raawka (ett café i Vasa med raawfood) med Lenny ca 1 gång i veckan för att diskutera allt mellan himmel och jord. Vi har också hittat loppisar här i Vasa vilket alltid är roligt! Dessutom så har flying tiger of copenhagen öppnat hör i Vasa!
De få helger som jag är hemma så försöker jag att träffa Nathalie och några andra vänner och förståss familjen. Lilla A fyllde 1 år denna helg (liten blir stor)💕
Har för övrigt försökt att lite varva ner mellan varven och tänka lite mer på min hälsa på något vis vilket är svårt, men det ska gå.
Hoppas ni alla har det bra och jag ska försöka vara aktivare här igen💕

Kommentarer

Populära inlägg