Skola

Hej!
Mån-Tors så var jag mestadels i skolan. Dock hann jag ha min mor på besök, vara till syrrans 2 gånger, till stan och på café mm.
Torsdag åkte jag hem med bussen. Fredagen spenderades med min bästa vän. Vi var till Jeppis där vi åt vid mango house, min gamla skola på ärenden, gå i affärer och umgås med min vän Sandra.
Idag lördag så har jag varit en sväng till stan och köpte en ny säng åt mig (sover för tillfället på en madrass på golvet.✌🏻️)  hoppas den passar i mitt rum. 
Sen kom min vän mandi hit, riktigt roligt att träffa henne igen, specielt eftersom att hon studerar på en annan ort än mig.
Ikväll har jag i princip bara nördat anne på grönkull (Netflix)
Annars har jag och Irene bokat biljetter till Disneyland och anne franks hus (har börjat läsa boken).


Kommentarer

Populära inlägg