Förlovning och flytt

Hej!
Dagarna flyr bara iväg och idag är dagen då jag börjar studera i yrkeshögskola.
Jag har varit ett par gånger hit till Vasa och flyttat saker men det var först igår som vi påriktigt flyttade. Wellwell. I torsdags (24.8.2017) så bjöd J ut mig på middag. Han sa att vi skulle ner till stranden en sväng (vilket inte är konstigt för han är en vatten människa (lös båt människa). Han betedde sig lite konstigt och började rita något i sanden före han sen tog min hand och gick ner på knä. Så nu är vi nyförlovade💕 
Vi höll tyst om det sedan i ett dygn för att vi ville ha ringarna först. Familj och vänner reagerade mycket positivt till detta och vi firade det många gånger. 
Venetziaden firade vi vid deras villa och lite vid sommarhemmet. En mycket bra helg!
Igår (söndag) så tog vi vår prick och pack och flyttade till studiestaden. Vi trivs riktigt bra i vår fina lägenhet😊
Så nu sitter jag här och är riktigt nervös inför skolstarten idag.🙈
Så det var väl det👌🏻

Kommentarer

Populära inlägg