Vasa

Åkte igår ner till Vasa, väl där gick jag med Nathalie i butiker, köpte dock inget! Sen blev det grillning hos systern och en hel del urvalsprovläsning.
Morgonen började inte så värst bra men jag hann iväg till urvalsprovet i alla fall.
Vi skrev först provet och sen gick jag med Emma till stan för lite shopping och mat. Jag köpte ett par ursnygga midje höga viscose byxor (tror att de är viscose) och en basic svart cropped T-shirt. Mat vid amarillo och sen gick vi till novia.
Väl där bytte jag om till något svalare för värme fanns det gott om idag. Sov lite också före det blev Urvalsprov del 2. Alltså en gruppintervju. 
Efter provet kändes det bra för jag visste att jag har gjort mitt absolut bästa så nu får vi bara se hur det gått och om ja kommer in (vilket jag hemskt gärna vill).
Sen åkte vi hem (jag, Emma och Irene).
När vi kom till byn så bytte jag bil och åkte med mamma och fammo till sjukhuset för att hälsa på min farfar. Riktigt trevligt💕
Sen kom J hit en sväng, så länge sedan sist. Saknade människa❤️
Gonatt💕


Kommentarer

Populära inlägg