Allmänt tråkigt

Hej, dagarna bara flyr sin väg och jag verkar aldrig komma ikapp dem. I tisdags blev det en praktikdag och det gick helt okej, börjar komma mer och mer in i rollen och så. 
Onsdag: scout.
Well, i går tog jag blodprov på dagen, börjar bli väldigt van med den saken eftersom det hela tiden ska tas. Sen fyndade jag en Levis jeansjacka på loppis för 2€!!!!! På kvällen stack jag iväg med Irene till simhallen. Har inte gått in i en simhall på ca 2 år, men nu så👌🏻 vi hade det riktigt trevligt och pratade en massa så en riktigt positiv dag för min del.
Idag i skolan började jag på med min läderväska! Ritade mönster, sydde en toilé och skar ut lädret. Efter det började jag rita ut mönster till en vårkappa. 
---> hem och sen till stan en sväng. Örhängen, en tröja, 2 par strumpbyxor osv. Kom med mig hem (tack och lov för pressentkort).
Nu har jag allmänt tråkigt framför tv:N med ätpinnar i handen som jag äter frusna vinbär med.
Vi provade examensmössor idag också. Härligt värre🙌🏻


Kommentarer

Populära inlägg