Hej världen

Jahapps, var var jag nu? Uk gick iallafall bra och jag kom hem utan att må illa. Dagarna flyr iväg och jag hänger aldrig riktit med i svängarna.
Helgen bestod i princip ut av: 1 babyshower, mitt släktkalas, m-klubben och häng hos bästa vännen.
Jag har köpt en heeeel del på loppisar under den senaste tiden. Kännslan av att hitta den stil man vill ha är otrolig. Dock är det ju bra att jag köper på loppisar och inte i nya butiker. På tal om loppis så har jag funnit några gömda här i jakobstad.

Är förövrigt trött, har ont i mitt knä och försöker njuta de sista få timmarna som 18. I morgon fyller jag nämligen 19! År. Som påriktigt, jag, 19???? Känner mig som en stor vuxen 8 åring som irrar omkring i denna värld.
Well, godnatt alla fina och vi hörs väl❤️
Fick finaste tröjan av fammo och faffa igår som fammo har stickat💕

Kommentarer

Populära inlägg