2016

Hejhej!
Året har snart nått sitt slut och jag tänkte tänka mig tillbaka.
Januari: fyllde 18
Februari: fick körkortet
Mars: skola, åkte slalom.
April:en kvick tur till Stockholm för att hitta praktikplats.
Maj: tillbringade maj-månad i Stockholm på praktik vid Filippa K, var med vänner, gröna Lund, ABBA museum,  såg Johnny Depp, Eurovisionsvimmel, Kungsträdgården, Barkarby outlet mm.
Juni: J fick examen, fick mitt nya rum, lappland, till Pakka och klättra med syskonen, seglade för första gången. Arbeta.
Juli: J in i militären, roihu och Pieksämäkilägret. Arbeta.
Augusti: paintball, skolan börja igen. Arbeta.
September: till Helsingfors, klippte håret (ca 20cm)
Oktober: åkte till San Fransico, goldengate, coit tower, lombard street, stilla havet, alcatraz, unionsquer, cabelvans osv. 
November: tog det lugnt och stickade en massa.
December: jul och mvv.

Det var allt jag kom på för detta år, men nu ska jag aktivera mig och tänka framåt. 💕





Kommentarer

Populära inlägg