Läger och arbete

De senaste veckorna har varit full proppade!
20-28.7 var jag på finnjamboren Roihu (scoutläger, 17000 pers och ca 47 nationaliteter) jag pratade med över 20 olika nationaliteter!
Lägret bjöd på vackert väder och minnen för livet och som grädden på allt så kommer vänner. Trivdes som fisken i vattnet där!
29.7 kl. 6.45 åkte jag med en vän till pieksämäki på läger. Var där fredag-söndag. Roligt där med och jag läste klart en bok på 2 dagar! Sen började jag på en till!
Övrigt så har jag arbetat, sytt och sovit.
I helgen hade vi gammaldagsmarknad och sen var jag till J's villa. Vi seglade och hade det riktigt bra.
Bra veckor med andra ord med tanke på händelser.
Tack pranksters! (Roihu buus, well done😂)
Titta in min instagram om ni vill se bilder http://www.online-instagram.com/user/mickis98/477592867 (min instagram)


Kommentarer

Populära inlägg