uttråkad

Hej!
Har inte varit så aktiv här på den senaste tiden så sorry... Jag finns också på instagram (mickis_98) och där är jag lite aktiv iaf. Well, de senaste dagarna har gått helt okej. I måndags så gjorde jag basicly ingenting (wow)okej jag var till näringsterapeuten, men hemma så kröp jag nästan efter väggarna pga. uttråkad... Några serie avsnitt blev det och sen på kvällen fick jag äntligen hör av mitt <3, efter att jag haft skypemöte med andra scouter som ska på ett scoutläger (mycket planering)
Igår blev det arbete och sen serier och J i telefon.
Idag så har jag suttit framför datorn och spelat gitarr, sjungit, tittat på pll och väntat på mosters (som inte ännu e här, får se när de kommer riktigt)
Så här har ni en trött och uttråkad tjej med en stor saknad thats it.
(rensade min telefon på bilder idag. ca 2,5 gb ledigt nu :D
old pic by me.

Kommentarer

Populära inlägg