Läger och shopping

I fredags förra veckan stack jag iväg på konfirmationsläger. Lägret var riktigt bra och härligt folk fick jag umgås med 💕 
I torsdags stack jag iväg till Jeppis med min bästa vän på loppisrunda. En klänning, kofta, topp, klänning, 2skjortor fick jag med mig hem. Rolig dag!
På fredagen stacka jag iväg till stan med en vän. Jag körde och parkerade i ett parkeringshus!!! Köpte bl.a. En ny pyjamas på rea och jag skulle kunna bo i den😍 sen på kvällen blev det Us och en vända till stan med några vänner. 
Idag så var jag och min lillebror till affären och köpte lite smått och gott och där hemma så tillredde vi en fantastisk efterrätt. Marängbotten, glass och grädde och😍 mummmms.
Nu sitter jag på dramaövning och planerar kläder 🙈 hungrig är jag minsann! Tack å hej!

Kommentarer

Populära inlägg