Full rulle

Hej! Äntligen kan jag ta mig tid att blogga! 
I måndags blev det en skoldag där alla lärare lät oss sluta pass ca 15min för tidigt. Efter det for jag på dramaövning och sen pulkkaåkning med scouterna (thinkingday) 
Tisdag: skola och violin.
Onsdag: hem, skribalägerplanering osv.
Torsdag, idag: skola, sydde nästan en kjol (fållen kvar), berättade om mina 3 senaste plagg och beställde efter kavajtyg 😱
Sen så körde jag lite bil, for till stan och böjde mina glasögonbågar och köpte en kavaj som jag länge tittat på som hade kostat 50€ och nu 10€ (bra med presentkort), sen kom jag hem efter väntande då min mor och lillebror var på violin. Jag har i princip bara packat och det går sisådär. Vet inte alls vad jag ska ta med trots att det blir 4:e året jag ska påskribaläger (3:e året som hjälppis)... Tips?
Halt ute på vägarna idag! Fick min första sladd i verkliga trafiken idag 😅
 

Kommentarer

Populära inlägg