När sömnen bara inte vill komma...

Känns lite som att John blund helt har glömt bort mig. Jo, jag har ett underbart räcke och kudden, men endå vill sömnen inte komma. Well, det beror väl på många olika saker men, hallå! Jag behöver min sömn mer än någon annan gång just nu. Jag har mycket att göra resten av detta år. 1 helt ledig dag finns ännu... 
Dessutom måste jag nog säga att oj vad jag är trött på att vara hemma och inte våga vara bland folk pga. Att de har varit sjuka här, men nu borde vi alla vara friska. Jag och min lillebror har hittills sluppit undan det dvs. Vi har gjort typ allt här hemma under julen. Längtar speciellt efter att få träffa J,saknar honom så fruktansvärt mycket så att det gör ont.
Nu får det vara nog med skrivandet och hoppas att ni i allafall kan sova. Godnatt💕




Kommentarer

Populära inlägg