En dag som började glatt och slutade sorgset...

I lördags var det ju lilla jul som ni säkert alla vet. Vi var till min systers och hälsade på, åt julmat och hade det riktigt bra. I bilen på väg hem så fick ett sorgligt samtal. En person som vi haft mycket att göra med hade gått bort. Sen på kvällen blev det bättre i alla fall, vi firade lilla jul på Us och det var ju roligt. I går var det ju 1:STA advent och en av mina bästa vänner fyllde 18!Förstår ni hur jag känner mig när alla fyller 18 och jag ännu är 17, men om 2 månader händer det saker! 
Idag har det slaskat en massa. Jag har 3 par skor här vid internatet och jag kan meddela om at t för det första är jag ungefär lika grasiös som ett kylskåp, trillade i slasket, blötte ner 2/3 par skor i slaskigt och 1 klarade sig någålunda. 
Vi var på loppisrunda idag. Hittade en flanellskjorta för 1€!!!! Och senare en kort, svart, polotröja i helylle! 😍 ja, jag är förälskad! Loppis är en bra sak om man vill ha unika kläder! 
Nu ska jag försöka sova och hoppas att jag inte blöder näsblod ikväll igen... Gonatt❤️

Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. ( men slaskväder suger) 

Kommentarer

Populära inlägg